Klantgericht communiceren

Zodra u contact heeft met uw (interne) klant, bent u het visitekaartje van uw organisatie of afdeling. Helaas komen de verwachtingen van uw (interne) klanten en uw bedoelingen niet altijd overeen. Juist op die spannende momenten komt het aan op klantgerichtheid, want de Klant is Koning! Vindt u het moeilijk om met de emoties die bepaalde (interne) klanten bij u oproepen om te gaan? Hoe lastig het soms ook is, het valt te leren. En u zult merken dat het contact met uw (interne) klanten niet alleen beter gaat, het wordt ook steeds leuker.

Workshoponderwerpen 

Tijdens de workshop wisselen uitleg, discussies en praktijkoefeningen elkaar voortdurend af.  In de workshop worden ondermeer de volgende onderwerpen behandeld: 

Voor wie is deze workshop bedoeld? 

Maatwerk 

Deze workshop wordt in-company gegeven zodat deze geheel op maat kan worden verzorgd. Deelnemers worden op de eigen werksituatie getraind. Ook de materialen (cases, oefeningen en rollenspelen) zijn op de deelnemers afgestemd. 

Competenties 

In de workshop werkt u aan de volgende competenties: 

Resultaat workshop 

U bent na deze intensieve workshop in staat om:

Workshopmaterialen en nazorg

Voor of na de workshop kunt u een e-book downloaden. Aan het eind van de workshop ontvangt u het Persoonlijk Veranderplan dat u samen met de trainer uitwerkt. Uw leidinggevende ontvangt het Transferplan voor een adequate transfer naar de praktijk. 

Duur van de workshop

De workshop bestaat uit twee dagdelen (ochtend, middag of avond). 

Investering 

De investering voor deze 2 x 4 uur durende workshop is € 1.960,- per groep (excl. btw). Inclusief zijn alle voorbereidende werkzaamheden en de workshopmaterialen. Bel voor meer informatie Teamingnet: + 31 (0)74 27 77 866.