Invloed en overtuigingskracht

In tijden van crisis is daadkracht nodig. Snel handelen, gericht op de realiteit die steeds verandert. Maar het liefst wel op een manier die ook na de crisis resultaat oplevert. Door de crisis heen komen dus, met de blik vooruit. Daar gaat deze nieuwe masterclass over. Je ontwikkelt jouw beïnvloedingsvaardigheden, je bent beter gefocust en krijg jouw collega's en/of (interne) klanten gemakkelijker mee in jouw plannen. Je wilt overtuigender overkomen met jouw persoonlijke uitstraling. Je wilt een krachtige indruk maken, een baken in roerige tijden zijn. 

Workshoponderwerpen 

Uitleg, discussies en praktijkoefeningen wisselen elkaar voortdurend af. In deze masterclass worden ondermeer de volgende onderwerpen behandeld: 

Wetenschappelijk kader 

In de masterclass werken we met een groot aantal modellen en inzichten die vertaald worden naar de praktijksituatie van de deelnemers. Hierbij gaat het om de volgende modellen en inzichten:

Maatwerk 

Deze masterclass wordt in-company gegeven zodat deze geheel op maat kan worden verzorgd. Deelnemers worden op de eigen werksituatie getraind. Ook de materialen (cases, oefeningen en rollenspelen) zijn op de deelnemers afgestemd. 

Competenties 

In deze masterclass werkt u aan de volgende competenties: 

Resultaat masterclass 

U bent na deze intensieve masterclass in staat om:

Workshopmaterialen en nazorg

Voor of na de masterclass kunt syllabi downloaden. Aan het eind van de masterclass ontvangt u het Persoonlijk Veranderplan dat u samen met de trainer uitwerkt. 

Duur van de masterclass

De totale doorlooptijd van deze masterclass bedraagt 2 maanden. Het traject bestaat uit een intakegesprek met de deelnemers en 4 sessies van een halve dag. Na het afsluiten van deze masterclass ontvangt u een certificaat.

Investering 

De investering voor deze 4 x 4 uur durende masterclass is € 3.400,- per groep (excl. btw). De prijs is incl. alle voorbereidende werkzaamheden en de workshopmaterialen. Bel voor meer informatie Teamingnet: + 31 (0)74 27 77 866.